donderdag 29 december 2011

workshop antiekeffecten

Op 28 december was het zover!  Marja en ik hadden ons ingeschreven voor een workshop antiekeffecten bij  Corine Kraak .
Deze workshop werd gegeven in Wijngaarden op een zolderverdieping van een koeienstal. Om kwart over negen togen Marja en ik richting Wijngaarden, waarbij we zelfs in staat waren in Wijngaarden eraan voorbij te rijden.
Al kletsend en leuke huizen kijken waren we glad voorbij Oosteinde 45 gereden. Dus gedraaid met de auto en nog een keer naar die leuke huizen kijkend, zijn we toch aangekomen.
We werden welkom geheten door Corine Kraak met koffie en wat lekkers. Even later arriveerde de rest van de medecursisten zodat we met zn zessen aan het werk konden.
Verschillende technieken hebben we in de loop van de dag doorgenomen en uitgeprobeerd op proefplankjes. Alles werd heel goed door Corine uitgelegd en begeleid.
Mede door het gezellige groepje werd het een hele leuke leerzame dag. Dames mochten jullie dit blog lezen, bedankt voor de gezelligheid!

Wij gaan de geleerde technieken zeker op onze meubeltjes toepassen, dus houd ons blog in de gaten. 


 







 



6 opmerkingen:

  1. Nou ik ben erg benieuwd hoor! Altijd leuk om nieuwe dingen te leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je lovende woorden! Doet een mens altijd goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maranja, kijk eens even hier: http://www.boekenstek.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, ik bedoel hier: http://boekenstek.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maranja als jullie opzoek zijn naar plaatjes (3D vellen) geef een brulletje en ik kan kijken wat ik voor jullie heb hoor. Maak niet veel kaarten meer maar heb nog 3 ordners vol plaatjes.
    Succes met de geleerde technieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hai,leuk hoor zo'n workshop wil ik ook nog eens gaan doen.Altijd handig!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen