vrijdag 23 december 2011

richting kerstdagen

En zo gaan we richting kerstdagen. Zeker de laatste maanden zijn omgevlogen, sinds we echt bezig zijn met Maranja.
Laatste tijd weer wat spulletjes op de kop getikt en ander kleurtje gegeven. Marja heeft vooral de laatste tijd het verfwerk op zich genomen want ik zat met mn neus in de kerststukken.
Zoals elk jaar ben ik daar in december flink zoet mee. Aantal collega's hadden in juli al stukken bij me in bestelling staan. Het was heerlijk om dit jaar lekker in de winkelruimte aan de kerststukken te kunnen werken. Je kan alles lekker laten liggen zodat je er dan de volgende dag weer mee verder kan.
Voorheen deed ik het thuis aan de eettafel, maar dat werd toch echt wel rommelig in huis..
Volgend jaar willen we de kerssttukken en kerstkransen combineren met een open huis, zodat de liefhebbers dan gelijk ter plekke een kerssttuk uit kunnen kiezen.
Volgende week gaan Marja en ik een workshop volgen in diverse verftechnieken en hopen daar leuke ideeen op te doen.
Natuurlijk houden we iedereen ook in het nieuwe jaar via dit blog op de hoogte van alles en hopen dan ook ons eerste open huis aan te kondigen.
Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en hopen jullie op het eerste open huis van maranja since 1964 te mogen begroeten.












5 opmerkingen:

  1. Da's mooi meegenomen ja, je kerstkransen maken in de winkel/work shop, hoe je 't noemen wilt :) Heb je een foto van een kerstkrans?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb maar 1 kerstkrans gemaakt, maar kerststukken genoeg zoals je ziet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, heel mooi! Wat een talent heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede leerlingen waren jullie ;-)en veel succes met de meubels! groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie een berichtje bij mij hebben achtergelaten! Ik kom hier graag, want we hebben natuurlijk wel iets gemeen met het verven van meubeltjes. Heel leuk om te zien hoe jullie het aanpakken!
    Ik heb de webwinkel nu sinds 2007 en de blog inderdaad nog niet zo lang. Maar het is toch leuk!!!...en dan gaat het allemaal vanzelf, dat zullen jullie vast ook zo ervaren.
    Heel veel succes en ook alvast een gelukkig 2012 toegewenst!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen