dinsdag 29 mei 2012

engels linnengoed

Zoals jullie in een eerder bericht hebben kunnen lezen is Marja een paar dagen naar Engeland geweest.
Ze was daar voor een gezellig bezoek naar toe, maar natuurlijk keek ze ook rond voor wat mooie engelse brocante.
Ze is daar heel erg goed geslaagd voor mooi linnengoed, wat natuurlijk ook makkelijk mee te nemen is.
Hieronder een impressie van de spulletjes die ze heeft gekocht, er volgen nog meer foto's.
Misschien kan iemand ons ook vertellen wat het soort kussenhoesje met daarop geborduurde handtekeningen is.
Zijn echt allemaal verschillende handschriften, we denken zelf aan iets wat gebruikt is bij een feest om namen van gasten op te schrijven die naderhand geborduurd zijn.
Hoop dat ik wat hoor van jullie hierover.
Groetjes Anja







7 opmerkingen:

  1. Beste Marja en Anja,

    Interessant met die geborduurde handtekeningen; hopelijk ontfutselen jullie dit geheim(zinnige) nog.
    Helaas kan ik jullie niet verder helpen.
    Mooi kantwerk heeft Marja ook gevonden. Fijn dat het weer een bestemming gaat krijgen want er zitten zóveel uurtjes werk in. De vaardige maakster zal mogelijk vanuit de hemel nog glimlachen om het feit dat er weer waardering is voor haar werk.
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat prachtig linnengoed zeg! Ik zag laatst iemand op tv die had een geborduurde laken met allemaal bekende zangers etc erop! Ook al heel oud misschien heb je wel een toppertje te pakken.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met een lege koffer heen en een volle terug begrijp ik :) Heel mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi linnengoed!
    Je bent goed geslaagd hoor Marja!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi linnengoed! En wat een werk om al die namen te borduren.
    Je bent mooi geslaagd, Marja!
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat oud linnengoed vind ik altijd zo nastalgisch.
    Mooie aanwinsten!
    Wat die handtekening betreft dacht ik ook in die richting.

    Lieve groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi linnengoed... Heel bijzonder! Je hebt een leuk blog, super dat je mee doet aan mijn give away! Nog een fijne week, groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen