zondag 2 december 2012

100 volgers!!!


En ja hoor, we hebben de 100 volgers bereikt.
Tijd om de give away te verloten!
Echt leuk dat we er weer aantal volgers bij hebben, het is toch altijd leuk te zien dat er mensen zijn die het leuk vinden wat je doet!
En dan nu de winnaar........., dat is geworden Nicole van het blog krek-wak-wou.
Van harte gefeliciteerd, als je mij via gmail je adres stuurt komt het geurzakje zo snel mogelijk je kant op.
Voor degene die niet gewonnen hebben, bij 150 volgers ga ik weer een give away doen!

Fijne week iedereen, groetjes Anja

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 100 volgers. Altijd leuk als je weet dat je blog gewaardeerd en gelezen te worden.
    En leuk dat Nicole gewonnen heeft!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de 100 volgers.
    Op naar de 150 ;-)
    Nicole ook van hArte gefeliciteerd met de give away.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...heb ik gewonnen....kei leuk zeg!! Echt super!
    Ik mail je! natuurlijk van harte proficiat met je 100 volgers!!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!! Op naar de 200!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, 100 alweer! Gefeliciteerd hoor. het zag er weer prachtig uit in jullie winkel afgelopen Zaterdag. Ik was helemaal vergeten dat je vroeger in een bloemenzaak werkte, maar het is wel duidelijk dat je nog steeds groene vingers hebt.

    BeantwoordenVerwijderen