maandag 12 maart 2012

allemaal hartjes

Gezellig op zondag aan het freubelen geweest met verschillende stofjes en lint.
Is toch wel leuk om ook met zelfgemaakte dingen in het winkeltje voor de dag te kunnen komen. Zijn ook bezig met leuke lijsten met daarin bord met schoolbordverf!
Ideeen genoeg, nu alleen de tijd nog!
Ondervond dit weekend ook nog problemen met reageren op blogs bij mn volgers. Vooral bij degene waar je op het laatst de woordverificatie moet doen.Dat ging op de een of andere manier niet.
Sorry Willie, heb al drie berichtjes aan je getikt maar krijg ze niet geplaatst bij je. Hoop dat het snel weer werkt!
Iedereen een gezellige en zonnige week verder!



7 opmerkingen:

  1. Kei leuke hartjes! Mooie stofjes!
    Fijne dag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn de hartjes en ook jou een fijne week toegewenst!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stofjes Anja, en wat ben je weer ijverig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg die hartjes....wat je allemaal niet kunt doen met wat stofjes en wat lint.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Anja, het is je dan toch gelukt...ik wilde bijna zeggen dat het aan mijn laptop ligt haha die vlieger gaat niet op.
    je hartjes zijn trouwens super leuk. en dan je doopjurkje in je volgende post die is zo mooi. die schattige bloementjes erop. ik zou super nieuwsgierig zijn en willen weten van wie het jurkje is geweest hihi
    liefs willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow een verademing jouw blog!!!! Ga zeker blijven langskomen.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee weer een leuk blog gevonden! Ik ga jullie volgen hoor! Kom ook gezellig eens bij mij langs, we delen wel dezelfde passie denk ik! Over welk winkeltje heb je het?
    Succes met jullie activiteiten en de hartjes zien er zo lief uit!
    groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen